جنس کار در سازمان بهزیستی فرهنگی است

شورای فرهنگی و شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضورعلیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شورای فرهنگی و شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل ، معاونین و روسای ستادی اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا این جلسه ضمن تبریک عید بزرگ مبعث حضرت رسول اکرم (ص) به برکات آموزه های دین مبین اسلام اشاره و بیان داشت: جنس کار در سازمان بهزیستی فرهنگی است و خدمتگزاری به خلق خدا و آن هم به اقشار محروم جامعه کاری فرهنگی است که علاوه بر توجه به رفع نیازهای مادی مددجویان در تعامل مددکاران با آنان و آماده سازی جامعه هدف بهزیستی با آموخته های معنوی و توانمند سازی و  برخورداری از کرامت انسانی مددجویان متجلی می شود.

ایزدپور ضمن تصریح و تشریح عفاف و حجاب در دین مبین اسلام افزود: کسب نمره قبولی کارکنان بهزیستی استان سمنان در ارزیابی عفاف و حجاب در سال ۹۹ از نشانه های اهمیت کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان در این عرصه می باشد و اداره کل بهزیستی استان سمنان همواره خواستار ترقی و پیشرفت کارکنان این اداره در همه ی عرصه ها و میدان خدمت رسانی است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان زیر بنا و اساس کار فرهنگی در هر سازمان را شامل دو عامل بودن و استفاده بهینه از آموخته های فرهنگی دینی دانست و بیان داشت: کار فرهنگی در عمل روح و جان می گیرد و بر همه ی ما است که در استمرار کار فرهنگی در سازمان  از خودمان شروع کنیم.

علیرضا ایزدپور بیان داشت: جامعه هدف بهزیستی از اقشار خاص جامعه بوده و توجه به نیازهای توانخواهان در همه ی ابعاد زندگی آنان با مهارتهای خاص کارکنان و نگاه تخصصی آنان در ارتباط با جامعه هدف بهزیستی است که اهداف عالیه سازمان بهزیستی در همین رفتارها و اخلاق حسنه در ارتباط با مددجوان و جامعه هدف بهزیستی نمایان می شود.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در بخش دیگر از سخنان خود در قالب شورای معاونین خواستار توجه معاونین، روسای ستادی و شهرستان ها و کارشناسان به بررسی و ارزیابی برنامه ها و اعتبارات سال ۹۹ و توجه به نقاط قوت و ضعف برنامه ها و تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ را تاکید کرد و بیان داشت انشالله با درایت و خرد جمعی و همکاری و همدلی کارکنان  در سال آینده در پیشبرد  و دستیابی به اهداف والای خدمت رسانی  قدم های موثر و گامهای بلندی برداشته شود.

ایزدپور در پایان به اهمیت برگزاری انتخابات در سال پیش رو اشاره داشت و برگزاری پرشور انتخابات  را برگی دیگر از افتخارات میهن اسلامی دانست و تشویق در جهت مشارکت حداکثری مردم و عموم در این انتخابات را از وظایف همگان دانست.

در پایان از منتخبین مسابقه سردار دلها ویژه اولین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 33294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد